- Ons verhaal
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Klantenservice
- Sitemap
Verzenden & retourneren
Alles over verzenden
We begrijpen goed dat je wilt weten hoe wij jouw bestelling verwerken en verzenden, zodat je weet wat je kunt verwachten. Daarom leggen we hier uit hoe wij te werk gaan. Maar eerst even de belangrijkste punten op een rijtje.
- Bestel je op werkdagen vóór 18:00 uur? Je bestelling wordt dezelfde dag verzonden.
- Vanaf een totaalbedrag van €20 wordt jouw bestelling gratis verzonden binnen Nederland en België. Bestel je voor minder dan €20,-? Dan reken wij €3,00 verzendkosten.
- Wij verzenden bestellingen binnen Nederland met 24 uursservice. PostNL bezorgt 98,3% van de bestellingen binnen 24 uur. Dit houdt in dat jouw bestelling normaal gesproken de volgende dag bezorgd wordt (ook op zaterdag).
- Wij verzenden bestellingen binnen België met Bpost. De levertijd bedraagt in de meeste gevallen 2 à 3 werkdagen.
- De meeste producten worden verzonden in een bubbelenvelop die door de brievenbus past; je hoeft niet thuis te zijn om de zending in ontvangst te nemen.
Brievenbuspost of toch een pakketje?
De meeste bestellingen passen door de brievenbus, waardoor jij niet thuis hoeft te zijn om deze in ontvangst te nemen. Handig! Producten die groter zijn dan de standaard brievenbusafmetingen worden via pakketbezorging geleverd. Je ontvangt dan van ons een track and trace zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling thuis kunt verwachten.
Check je adres!
Check goed of je het juiste adres hebt opgegeven. Is er iets mis? Neem dan snel contact met ons op!
We raden je aan je thuisadres op te geven, omdat vrijwel alle bestellingen gewoon door de brievenbus passen. Brievenbuspost kan helaas niet worden afgeleverd bij een pakketpunt, daarom vragen we je geen adres op te geven van een pakketpunt.
Bezorgdagen
Besteld vóór 18:00 uur op | Levering Nederland | Levering België |
Maandag | Dinsdag | Woensdag/Donderdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag/Vrijdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag/Zaterdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag/Dinsdag |
Vrijdag | Zaterdag | Dinsdag/Woensdag |
Zaterdag | Dinsdag | Woensdag/Donderdag |
Zondag | Dinsdag | Woensdag/Donderdag |
Alles over retourneren voor Nederlandse klanten
Soms is het nodig een product te retourneren. Misschien heb je je bedacht, heb je een cadeautje dubbel gekregen of is er iets anders gebeurd waardoor je besluit jouw product terug te sturen. Omdat wij begrijpen dat dit natuurlijk vervelend is heb je bij ons 14 dagen bedenktijd en betalen wij graag de retourkosten voor jou. Het retour sturen van je bestelling is voor jou dus gratis!
Als je jouw product wilt retourneren is het belangrijk dat deze aan de retourvoorwaarden voldoet:
- Je dient het bestelde product in originele staat en onbeschadigd aan ons terug te sturen.
- Je hebt je retour binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld per e-mail via [email protected]
- Na de retourmelding heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.
Zó stuur je jouw zending retour
- Stuur ons een email via [email protected] waarin je aangeeft dat je jouw bestelling wenst te retourneren.
- Binnen 1 werkdag na ontvangst van jouw retourmelding sturen wij je kosteloos een retourlabel toe.
- Pak de bestelling in, voeg het retourformulier toe en geef de retourzending af bij een PostNL punt bij jou in de buurt.
- Binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw retourzending heb je het volledige aankoopbedrag alweer terug op je rekening.
Handige tips om het nóg makkelijker te maken
• Als je liever geen retourformulier wilt uitprinten dan is het ook voldoende om een briefje bij de retourzending te voegen. Zorg ervoor dat je op het briefje jouw ordernummer vermeldt, meer gegevens hebben wij niet nodig om jouw retourzending af te handelen.
• Zodra je jouw retourzending afgeeft bij een PostNL punt ontvang je een afgiftebewijs. Bewaar deze goed totdat je het aankoopbedrag van ons retour hebt ontvangen.
• Hier vind je een PostNL locatie bij jou in de buurt.
Alles over retourneren voor Belgische klanten
Als je jouw product wilt retourneren is het belangrijk dat deze aan de retourvoorwaarden voldoet:
- Een game dient nog voorzien te zijn van de originele verzegeling. Een game waarvan de plastic seal is verbroken wordt niet retour geaccepteerd.
- Je hebt je retour binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld per e-mail via [email protected].
- Na de retourmelding heb je 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.
Zó stuur je jouw zending retour
- Download het retourformulier en vul deze in.
- Meld je retourzending aan via [email protected]
- Pak de bestelling in, voeg het retourformulier toe en verstuur de bestelling naar:
XP Masters BV
Postbus 6000
5600 HA Eindhoven
Let op: Belgische klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.
TIP: Verstuur je zending met Track & Trace code.
Als Belgische klant ben je namelijk zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren en (onbeschadigd) laten bezorgen van de zending. Het komt helaas wel eens voor dat een retourzending kwijtraakt in het verzendtraject bij PostNL. Wanneer je jouw retourzending hebt verzonden mét Track & Trace, kunnen wij zien dat je het wel hebt opgestuurd en kunnen we je voorzien van een passende oplossing. Bewaar het verzendbewijs dat je daar ontvangt goed. Dit dient als bewijs dat jij de retourzending correct opgestuurd hebt.
Voor alle andere vragen
Bel ons
Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 17:00
Email ons
Social media
Socials
XP Masters
Spaarpot 1 A
5667 KV Geldrop
The Netherlands Bekijk op Google Maps