Maximale grip
Ongekende precisie
Ultiem comfort
Check onze levels!
0
0
Maximale grip
Ongekende precisie
Ultiem comfort

Hoe kunnen we je vandaag helpen?

Heb je vragen? Contact ons!

1. Bestellen

Plaats je product(en) in je digitale winkelwagentje en volg de stappen van het bestelproces. Een account is niet verplicht om bij ons te bestellen. Heb je wel een account? Dan gaat het plaatsen van jouw bestelling nog sneller omdat we je al kennen!

Wanneer je jouw bestelling op een werkdag plaatst vóór 18:00 uur dan verwerken en verzenden we jouw bestelling nog dezelfde dag. Plaats je jouw bestelling na 18:00 uur of in het weekend? Dan verzenden we jouw bestelling op de eerstvolgende werkdag. Jouw bestelling verzenden we met de 24-uursservice van PostNL, dus je kunt je bestelling de volgende dag verwachten. Voor bestellingen vanuit België geldt een levertijd van 2 tot 3 werkdagen

Je kunt jouw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen per e-mail of telefoon. Annuleren kan alleen als jouw bestelling nog niet verzonden is. Is jouw bestelling al verzonden? Dan kun je deze binnen de ruiltermijn naar ons retour sturen. Meer informatie hierover vindt je op onze pagina Verzenden en retourneren.

Nee, het wijzigen van je bestelling is niet mogelijk. Als je bestelling nog niet verzonden is kun je die wel annuleren. Ook is het dan nog mogelijk om de naam of het adres van je bestelling aan te passen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

2. Betalen

Bij AllYourGames.nl kun je uit een aantal verschillende betaalmethoden kiezen. Je kunt kiezen voor iDeal, PayPal, creditcard, Bancontact, KBC, Belfius of bankoverschrijving. Kijk op deze pagina voor meer informatie over de betaalmethoden die wij aanbieden.

Nee, bij XP Masters BV kun je jouw VVV-bon niet inleveren. Op de website van de VVV staat aangegeven waar dit wel kan.

In het bestelproces heb je twee momenten om je kortingscode in te vullen, namelijk in het winkelwagentje voordat je verder gaat met de bestelling afronden, en in de laatste stap van het bestelproces (Controleer uw bestelling) voordat je de bestelling echt plaatst. Vul de code in, klik op toepassen en de korting wordt verrekend. 

De factuur van je bestelling krijg je via e-mail toegestuurd nadat de betaling is afgerond. Heb je geen e-mail in je inbox? Check dan de spam- en reclamefolder. Waarschijnlijk staat de e-mail daar tussen!

Heb je jouw bestelling al betaald? Dan zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 1 à 3 werkdagen terug op je rekening staat. Heb je nog niet betaald? Dan komt jouw betaalverplichting te vervallen.

3. Verzenden

Vervelend! Maar je hoeft je geen zorgen te maken. Je bestelling heeft waarschijnlijk een kleine vertraging opgelopen in het verzendtraject en zal op korte termijn alsnog bij je worden bezorgd. Heb je na 5 levermomenten nog niets binnen? Dan horen we dit natuurlijk graag om je verder te helpen.

Neem snel contact met ons op als je een verkeerd of incompleet adres hebt ingevuld. Zolang je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij dit nog aanpassen.

We verzenden jouw bestelling met de 24-uursservice van PostNL. Meer informatie over hoe we jouw bestelling verzenden vind je op deze pagina.

De bestelling wordt bezorgd op het door jou opgegeven adres. Zorg dus dat deze 100% volledig en correct is zodat er niets mis kan gaan.

Bij bestellingen van twee of meer producten krijg je een Track & Trace-code. Deze ontvang je in een aparte e-mail nadat wij je bestelling hebben verzonden. Bestellingen van één product krijgen geen Track & Trace-code.

Ja, meestal wel! Er is een uitzondering: wanneer je een bestelling plaatst van verschillende producten met verschillende levertijden dan worden ze in aparte zendingen verzonden.

Dit is mogelijk, al raden wij wel aan je huisadres op te geven zodat de kans kleiner is dat de zending zoek raakt. De meeste bestellingen worden namelijk door de brievenbus bezorgd. Bij grote bedrijven kan dit problemen veroorzaken.

Nee, dit doen wij niet. De meeste bestellingen worden door de brievenbus bezorgd en niet als pakket. PostNL-punten mogen deze zendingen niet aannemen. Geef dus je huisadres op zodat er niets misgaat.

Nee, wij zijn alleen een webshop en afhalen is niet mogelijk. Dit is alleen maar makkelijker voor jou; jij hoeft de deur niet uit én je betaalt geen verzendkosten!

Wij verzenden jouw bestelling met de 24-uursservice van PostNL, zij zullen jouw bestelling dus ook bezorgen.

4. Retourneren

Wanneer je jouw product wilt retourneren moet deze voldoen aan een aantal voorwaarden. De retourvoorwaarden vindt je op deze pagina.

Onze retourinstructies vind je op deze pagina

Je kunt jouw bestelling retourneren door deze te verzenden naar onderstaand adres:

XP Masters BV
Postbus 6000
5600 HA Eindhoven

Nee, voor jou is het retour sturen van je bestelling gratis! 

Het enige wat wij van jou vragen is om de zending af te geven bij een PostNL punt. Daar ontvang je na afgifte een afgiftebewijs, bewaar deze goed. Mocht er iets fout gaan in het verzendtraject met de retourzending dan ontvang jij gewoon het aankoopbedrag terug.

Wij verwerken jouw retourzending zo spoedig mogelijk nadat wij deze hebben ontvangen. Wanneer je retour aan de voorwaarden voldoet staat het aankoopbedrag binnen 1 à 3 werkdagen terug op je rekening.

5. Overige vragen

Wij zijn bereikbaar via onderstaande gegevens:

XP Masters BV
Spaarpot 1 A
5667 KV Geldrop

Email: [email protected]

Ja. Tijdens het bestelproces kun je je aanmelden als zakelijke klant door je bedrijfsgegevens in te vullen. Je ontvangt van ons een BTW-factuur nadat je de betaling hebt voldaan.

Wil je grotere volumes bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice en informeer naar de mogelijkheden.

Laat een reactie achter

* Verplichte velden

Voor alle andere vragen

Bel ons

Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 17:00

+31 (0)85 77 36 469

Social media

Socials

9,5Review LogoWij scoren een 9,5 op Google

XP Masters

Spaarpot 1 A
5667 KV Geldrop
The Netherlands Bekijk op Google Maps

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking